تخفیفات باورنکردنی  در جمعه سیاه بروزکالا

شاید بپرسید جمعه ی سیاه چیست؟
جمعه سیاه روز جمعه بعد از روز عید شکر گذاری در آمریکا است. در این روز تمام فروشکاه های بزرگ با ارائه ی تخفیف های باور نکردنی به مردم کمک میکنند تا راحت تر خرید کنند. 
حال با توجه به شرایط کنونی اقتصادی کشور ایران تصمیم مدیران ارشد فروشگاه اینترنتی بروز کالا بر آن است که این طرح خارق العاده و تخفیف های باور نکردنی را اجرا کند. به همین دلیل در تاریخ های 6 و 7 آذر ماه سال 1399 (مصائف با تاریخ جمعه سیاه در آمریکا) شما می توانید با مراجعه به ادرسberozkala.com/BlackFirday از تخفیف های باورنکردنی استفاده کنید. 
تخفیف های این طرح شامل چه محصولاتی است؟
تخفیف های این طرح در تمام محصولات موجود در سایت مشاهده می شود. کالاهایی از قبیل قطعات کامپیوتر، موبایل، تبلت، کالاهای گیمینگ و... جزو این محصولات هستند. اگر شما هم منتظر ارزان شدن کالا های دیجیتالی هستید که بتوانید آن ها را بخرید الان فرصت برای شما مهیا شده است. 
در این فرصت طلایی شما می توانید تا 50 درصد تخفیف دریافت کنید. باور نکردنی است!
د راین جشنواره تلویزیون های ال جی و سامسونگ تا 3500000 ریال تخفیف دارند ساعت های هوشمند تا 1500000 ریال و مودم ها با تخفیفات باور نکردنی تا میزان 500000 ریال عرضه می شوند. 


پیشنهاد میکنیم حتما به این جشنواره سری بزنید و از قیمت های باور نکردنی فروشگاه بروزکالا شگفت زده شوید. اگر می خواهید گوشی خود را عوض کنید یا کامپیوتر شما دچار مشکل شده است  می توانید از تخفیفات سایت ما در این جشنواره ی طلایی دیدن کنید و کمال استفاده را ببرید.